Informacija apie aptarnavimą klientams neturintiems galimybių paso

Informuojame, kad, remdamiesi Vyriausybės nutarimu Nr. 152, nuo 2021 m. rugsėjo 13 d. Unijos klientų aptarnavimo padaliniuose klientus be galimybių paso ar atitinkamo dokumento aptarnausime šiais atvejais:

  • Išmokant pensijas ar kitas socialines išmokas;
  • Teikiant finansinės paslaugas, kai kontaktas tarp kliento ir Unijos darbuotojo trunka ne ilgiau nei 15 min.;
  • Teikiant elektroninių ryšių paslaugas, kurios reikalingos norint įgyti galimybę naudotis elektroninėmis paslaugomis.

Galimybių pasą turintys asmenys Unijoje aptarnaujami be apribojimų.

Nustatymai

Statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Sutinku“ sutiksite su slapukų naudojimu. Mūsų slapukų politika.

Šie slapukai užtikrina tinkamą interneto svetainės veikimą ir galimybę naudotis svetainėje numatytomis funkcijomis

Visada
įjungti

Naudojami rodyti konkrečiam lankytojui pagal jo poreikius pritaikytas reklamas. Didžioji dalis šių slapukų lankytojus identifikuoja pagal IP adresą.

Šie slapukai leidžia kredito unijai atpažinti ir suskaičiuoti Interneto svetainės lankytojus bei stebėti, kaip lankytojai juda po Interneto svetainę ja naudodamiesi.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.