Akademinės kredito unijos narių apklausos rezultatai
- On 2015 15 gruodžio
Nuoširdžiai dėkojame visiems AKU nariams, aktyviai dalyvavusiems narių kasmetinėje apklausoje. Tikimės, kad tai
leis mums dar labiau stengtis ir tobulėti, o Jums, mieli nariai, bus visada malonu pas mus apsilankyti ir naudotis mūsų teikiamomis paslaugomis.
Šiais metais apklausa buvo pati aktyviausia, dalyvavo net 288 nariai. Pagrindinis jos tikslas buvo įvertinti klientų pasitenkinimą aptarnavimo lygiu bei teikiamomis paslaugomis. Norėdami įsitikinti, paklausėme, ar tikrai unijos nariai patenkinti mūsų darbuotojų bendravimo ir aptarnavimo kokybe bei stiliumi. Net 83 % respondentų mano, kad jis yra nuoširdesnis ir artimesnis, nei banke.
Taip pat daugeliui iš Akdeminės kredito unijos darbuotojų ir valdymo organų narių kartas nuo karto iškildavo klausimas, ar mes ne per dažnai siunčiame savo nariams naujienlaiškius, todėl nutarėme paklausti, ką jie apie tai galvoja. Gauti rezultatai tikrai nustebino, nes net 75,7 % apklaustųjų nurodė, kad yra patenkinti laiškų kiekiu, todėl galime teigti, kad jie yra tinkami ir reikalingi. Kadangi Akademinės kredito unijos tikslas – teikti aukščiausios kokybės paslaugas savo nariams, apklausa buvo siekta sužinoti, kokiose finansinėse įstaigose nariai naudojasi taupymo paslaugomis. Iš grafiko matome, kad tik 15,6 % apklaustųjų iš viso netaupo, o likę 84,4% taupo, naudodamiesi finansinių įstaigų paslaugomis, ar kažkur investuoja. Malonu, kad net 50 % narių taupo Akademinėje kredito unijoje.
Apklausoje dalyvavę nariai pateikė įvairių pasiūlymų, bet daugiausiai pastabų buvo sulaukta dėl internetinės bankininkystės „i-unija“. Kadangi šią paslaugą LKCU teikia bendrai visoms kredito unijoms, tai visi šie pasiūlymai buvo pateikti jiems. Taip pat buvo pateikti prašymai, kad bent vieną dieną per savaitę unija dirbtų ilgiau, kad atsirastų nemokama parkavimo vieta, kad prie unijos būtų stovas dviračiams ir t.t.
Siekiant dar labiau pagerinti paslaugų bei aptarnavimo kokybę 2016 metais, numatyta įgyvendinti eilę papildomų priemonių:
- tobulinti „i-unija“ internetinės bankininkystės paslaugas kartu su LCKU,
- atnaujinti „i-unija“ dizainą,
- nuo naujų metų pratęsti biuro darbo laiką antradieniais iki 18 val.,
- didinti paslaugų, dėl kurių nereikėtų atvykti į biurą, kiekį.
Tikimės, kad ir kitais metais aktyviai dalyvausite Akademinės kredito unijos rengiamose apklausose ir taip padėsite mums tobulinti savo paslaugų ir aptarnavimo kokybę.